Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015

Mini Haul


Σε σημερινή μου επιδρομή στο Hondos Center διάλεξα τα παραπάνω! Ας τα δούμε λοιπόν πιο αναλυτικά: 

1. Liposan Lip Butter ~ Vanilla & Macadamia (2,82 €)


Επειδή πραγματικά ερωτεύτηκα το lip butter με το raspberry έπρεπε να δοκιμάσω και αυτο! Και πραγματικά δεν με απογοήτευσε καθόλου! Μυρίζει πραγματικά ΥΠΕΡΟΧΑ, γλυκά και βουτυρένια με την βανίλια να υπερισχύει.

Πάνω στη συσκευασία αναγράφονται τα εξής: 

  • "Lip Butter με Hydra IQ περιέχει βούτυρο shea και αμυγδαλέλαιο και προσφέρει έντονη ενυδάτωση και περιποίηση μεγάλης διάρκειας. Η πλούσια φόρμουλα με άρωμα βανίλιας και macadamia αφήνει εντυπωσιακά απαλά τα χείλη σας." 
Σου το προτείνω ανεπιφύλακτα! Και ένα tip μου, είναι να το χρησιμοποιείς πριν πέσεις για υπνό, και πίστεψε με, μόλις ξυπνήσεις τα χείλη σου θα είναι βελούδινα...

2. Maybelline NY Color Drama Lip Pencil ~ 520 Light It Up (5,60€)


Σου έχω ξαναμιλήσει σε review για τα συγκεκριμένα μολύβια - κραγιόν, τα οποία υπερλατρεύω!!! Και είπα να το προσθέσω στη συλλογή μου, γιατί ποτέ δεν μπορείς να κάνεις λάθος με ένα κόκκινο κραγιόν.

3. ERRE DUE Make Up Selective ~ 96 & 99 (2,50€)


Καθώς χάζευα τα βερνίκια νυχιών, την προοσοχή μου τράβηξαν τα συγκεκριμένα που απ'ότι φαίνεται είναι της Erre Due αλλά πιο οικονομικά. 

Οι αποχρώσεις: 

96 που είναι ένα γκρι-μωβ απαλό χρώμα

Και το 99 που είναι ένα μαύρο με ιριδισμό με ασημί υποτόνους















Πες μου στα σχόλια, αν θα ήθελες σε επόμενο post να κάνω ένα review για αυτά τα βερνίκια.

Ελπίζω να σου άρεσε αυτό το haul.
Στο επόμενο post σου έχω μια έκπληξη...!!!

xo, Depi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου